Zwroty, wymiana, reklamacje

Zwroty

1. Masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość (zwrócić zakupiony w sklepie towar) do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, na zasadach opisanych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21). Szczegółowe informacje znajdziesz w pkt 6.6.-6.12. Regulaminu.

2. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: FORMULARZ ZWROTU

3. Zapakuj zwracany produkt i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.

4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres : L-vibe, Gajowa 11, 15-794 Białystok

5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.

6. Co do zasady zwrócimy Ci wszystkie dokonane przez Ciebie płatności związane z zakupem, ale pamiętaj, że Ty ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Pamiętaj, że aby sprawdzić zakupiony produkt, możesz go jedynie przymierzać, lecz nie możesz go nosić.

7. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

8. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty, czy nie. Jeśli został przyjęty, otrzymasz zwrot środków przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeśli płatność została dokonana przy odbiorze, zwrot nastąpi na wskazane w formularzu konto bankowe.

9. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora pocztowego, zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.

Wymiana

1. Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty. Rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.

2. Zamiast wymiany, możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (patrz: zwroty), a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego lub potrzebujesz inny rozmiar – zamów ponownie.

Reklamacje

1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania produktu.

2. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: FORMULARZ REKLAMACJI

3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.

4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: L-vibe, Gajowa 11, 15-794 Białystok

5. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.

6. W przypadku uzasadnionej reklamacji sklep naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy, lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa, dokona zwrotu środków w wysokości pełnej kwoty zamówienia

7. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

8. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.

9. Reklamacje rozpatrywane są na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych.

10. Reklamacji nie podlegają:

– naturalne zużywanie się produktu

– uszkodzenia mechaniczne

– odbarwienia powstałe wskutek nieprawidłowego użytkowania produktu

– przemoczenia

– uszkodzenia spowodowane usługą INPOST.

You cannot copy content of this page